Ayurveda, mentalitate și atitudine
Unii gândesc într-un sens de acritură, alții de sărat, alții de amar, ori de iute sau picant, alții în sens de dulce.
Timp estimat de citire: 3 minute

În funcție de gustul predominant sau preferat, persoana are tendința preponderentă de a manifesta o mentalitate și o atitudine echivalentă.

Dincolo de aparența înfățișării noastre fizice, suntem alcătuiți din energii modulate de către Sinele nostru spiritual. Dacă ar fi să transpunem aceste energii sub forma unui program, ca un algoritm de limbaj, probabil lungimea caracterelor din acest limbaj care alcătuiește întreaga structură a ființei umane s-a întinde până dincolo de marginea sistemului solar, și poate chiar mai departe. Vă dați seama cum sunt rulate aceste șiruri informaționale în interiorul nostru, atât de abil așezate încât să ocupe un spațiu cât mai mic? Cine a lucrat la crearea ființei umane au fost niște genii spirituale de-a dreptul!

În articolele trecute v-am explicat cum stă treaba în privința relației elementelor ayurvedice cu mentalitatea umană. Unii gândesc într-un sens de acritură, alții de sărat, alții de amar, ori de iute sau picant, alții în sens de dulce. Iată câteva exemple simple în acest sens sunt bine venite ca să înțelegeți și să recunoașteți asemenea mentalități.

  • Mentalitatea omului acritură: „…da! păi da, nu se putea să nu faci tu d’astea!”;
  • Mentalitatea omului cu atitudine iute/picantă: „…dacă nu poți să mă servești acum, mai bine lasă…!”;
  • Mentalitatea dulce: „ce bine ar fi dacă ai veni cu mine să-mi rezolv și eu treaba aia…”;
  • Mentalitatea de tip sărat: „…trebuie să mă ajuți să rezolv treaba aia neapărat…”;
  • Mentalitatea amară: „…da, păi dacă n-ai vrut să asculți și ce zic eu…”.

Acestea sunt doar simple exemple de exprimare a mentalităților umane, care desigur dacă le raportăm la aspectele folosite în psihologie, cu certitudine le putem încadra în diferitele categorii cercetate azi de către psihologi.

Ca să aveți o imagine cât mai simplă și în același timp cât mai clară a corespondențelor acestor gusturi cu organele anatomice, redăm în continuare relaționările lor.

Următorul episodAyurveda, mentalitate și atitudine – Gusturile se discută (II) >>
Articolul precedentTainele Tarotului – Carul și Forța
Articolul următorCauzele spirituale ale bolilor: Ochii (II)
Prin viziune şi profunzime aduce la suprafaţă din miezul ezoteric al misterelor aspectele care pot fi înţelese de către toţi cei pasionaţi de spiritualitate. Este redactor şi colaborator la revista COSMOS încă din 2006 şi preferă anonimatul pentru că nu-i plac autografele.
0 0 voturile
Recenzie Articol
Abonează-te
Informează-mă despre
guest
0 Comentarii
Feedback-uri în linie
Vezi toate comentariile